Det var de det......

Halvvägs in till stan imorse, kollade jag på mobilen och såg att jag hade ett missat samtal och ett medelande, det var chefen som ställde in mötet idag...jaja var ju ingen idé att vända om hem och sen hade jag lovat att hämta upp pappa på bilmetro, så jag har spenderat dagen med pappsen och Olliver =) har blivit kaffe drick och skitsnack =)
Han med att vara upp och hälsa på broder en sväng oxå, han är ständigt i mina tankar just nu......

Sen kommer man hem och möts av kaos... eller 2 ylande och skällande hundar innan för dörren som vill ut och pinka en liten son som är lite små trött då det inte har blivit så mycket sova idag som är lite missnöjd 2 katter som kommer och skricker och domderar...men men nu sitter jag här med en kopp kaffe och en prilla under läppen och försöker att andas och räkna....

Ska ta och leka lite med Olliver då han måste hålla sej vaken iaf en timme till...leka lite och sen ett bad tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0