dagens skratt

Då har man hållt på och ramla av idag å då =)
Jag och Johan var ut i stallet och skulle longera Lindus lite, Johan longerad och jag red, även att det var första gången att nån satt på Lindus vid longering.
Gick ganska bra förutom nån liten bakut spark och så tog vi en liten trav sväng ner i hagen och det var jätte läskigt tyckte Lindus.
Men iaf skrittade av Lindus lite i hagen och Johan gick med och pratade lite och på vägen upp så var Lindus som en fiolsträng och så började Johan springa och då exploderade Lindus han bockade, sparkade bakut och slängde med huvudet så jag lättade nog en halvmeter ifrån sadeln och Johan stod och garvade =)
men jag höll mej kvar, ända tanken uppe i luften var att jag inte fick ramla av för det kommer nog att göra ont.

Nu har passaten fått nytt batteri iaf så nu startar han utan problem, enda kruxet var ju att detta batteri var för kort istället *suck* men lite trix och hjälp från pappa så sitter det nu fast med ett spännband och en träkloss =S men det sitter fast och bilen strartar så nu skiter jag i vilket =)

Har även sökt 2 jobb plus skickat iväg 3 mejl till olika företag så är ganska nöjd idag.
Så nu är det bara och hoppas på att telefonen ringer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0