Allt och inget

Idag fick båda pojkarna komma ut.
Började med att köra Lindus som var på hugget idag och tyckte det var jätte skoj att springa.
Tog en rid tur på Dante sen och han fick ut och galoppera lite i djupsnön och det var riktigt uppskattat =)
Det är ju helt underbart att bar släppa på i djupsnön och bara sitta och njuta av farten och hästen som tycker det är helt underbart och bara ger järnet =)

Fick lite ångest idag när jag kom på att det är ju den 1 februari idag, fan snart är ju vintern slut =( den här vintern har ju varit helt kanon.
Vintern är ju lätt den bästa årstiden å träna hästar på tycker jag, eller överhuvudtaget att ha häst är absolut bäst på vintern förutom när det är mer än -20 men det går det oxå.

Olliver blev hemma från dagis idag, lill stackarn är lite sjuk.
Har haft feber både igår och idag, var lite bättre idag men han har inte orkat så mycket och så har han naturligvis hosta oxå =( ganska bra på dan men är lite värre på natten, tycker så synd om han.
Skulle jag kunna skulle jag ta förkylningen istället.
Även att ögona börjat gleka lite idag så Johan får ringa BVC imorron så får vi se.
Bara han inte får ögon inflamation oxå.

Nää nu blir det nog sängen, ska upp och jobba imorron.
Börjar inte så tidigt men har ju lite att pyssla med innan man ska åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0