Klattt och betattt....

Nu är vi klar med Ollivers rum iaf.
Vart super bra är så nöjd.
Nästan så både jag och Johan har lust att byta rum med Olliver =)
Nu är det bara en hylla och lite tavlor och sånt som ska upp på väggarna.
Han sov då jätte bra i sitt rum, inte så konstigt inte alla små barn som har en 120 cm bredd säng alldelens för sej själv =)

Nu har jag lust att göra klart resten av huset oxå, eller är väl i princip bara hallarna kvar att måla och fixa.
Sen i sommar när det blir varmt ute ska vi väl ta och börja med alla dörrar *pust* är inte bara en dörr i detta hus och alla ser verkligen för taskiga ut, gulnade och spruckna i färgen så det lär väl ta sitt lilla tag och fixa alla dom men men, kommer bli snyggt när det är klart =)

Har en lite små gnällig son idag, hanb tyckte det räckte med en tio minuters förmiddas lur =/ tyckte inte jag var nog men men.
Jag som hade tänkt göra så mycket när han sov men tji fick jag.
Dags för lite äpple nu tror jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0