Rust

Jaha det gick tydligen inte att köpa lösa kulor till kullagret på däcket =/ *suck* så det blir till att ridträna Lindus ett par dagar fram över.
Ska lämna in däcket på reparation imorron iaf tänkte jag så får vi se.
Bara å hålla tummarna för att farsan fixar rockarden snarast, blir ju inte riktigt så bra träning när man rider som Lindus behöver eller så beror det på att jag är inte super tränad så jag har inte orken att sitta och trava i en timme.
Är inte riktigt lika jobbigt att köra ;) + att det är mycket roligare att köra tycker jag.
Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen imorron, skulle behöva ut med båda hästarna ta en långpromis sen ska jag in till staden på kvällningen + att jag ska hinna leka lite med Olliver oxå.
Jaja huvudsaken är ju att Lindus kommer ut sen får vi se hur det blir med resten om det hinns med innan jag ska iväg.

Var iväg till sjukgymnasten igår iaf, ska tebax nästa freda då ska jag få ett träningsprogram som jag ska följa så ska det nog bli bra med den här ryggen oxå.

I helgen blir det lite rust här hemma eller rust och rust vet inte om man kan kalla det för rust, ska måla om i Ollivers rum =) måla fönster, lister och väggar.
Ska bli skönt att få nånting gjort här hemma.
Har ju verkligen 1000 planer på vad vi vill och ska göra nångång, men anntingen har man massa tid men inte tillräckligt med pengar, eller tillräckligt med pengar men ingen tid.

Jaja nog surrat för inatt nu blir det lite the och macka innan sängen kallar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0