Effektiv

Då har man varit effektiv idag då =)
Började med dagen med att köra Lindus, gick jätte bra.
Lindus var glad och postitiv som vanligt, möte en traktor med vagn som stod parkerad efter vägen och skulle ta med sej lite timmer, så det var lite tajt om plats, då vi precis kom förbi med vagn och allt då jag hade traktorn åpå ena sidan och ett timmer lass på den andra.
Lindus tyckte traktorn var lite läskig (den stod på) men det gick bra.
Sen fixade jag klart allt i stallet, han säga hej då till Johan som drog i väg på kryssning.
Tog en dusch och var sen ut på en promenad med hundarna =)

Billy blev lite sur på mej då vi gick en runda uppe i skogen och fick gå på skoterspåren, släppte Inge tillslut då han var så dryg och bara drog och drog men Billy fick gå kvar i kopplet och det var inte populärt..men men så blir det ibland.
Inge vet jag han springer inge långt när man har han lös, han ska hela tiden ha koll på vart jag är, fast med Inge vet jag inte vad som händer om det kommer nån... han är ju inte elak men han är ganska glad i folk så han kan nog få för sej att springa och hälsa och det är nog inte så uppskattat av folk som inte känner Inge.
Billy däremot han skulle nog aldrig springa fram till nån inte ens en annan hund, men då lider ju Billy av selektiv hörsel ;) och tycker att han kan få springa hur långt han vill bara han kommer sen när det passar han =) Och släpper man båda hänger ju Inge på Billy...och jag hade fullt sjå med att försöka gå utan att få snö i skorna =) men men så är det ibland....

Nää nu ska jag ta och åka och hämta prinsen på dagis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0