Så kan det gå....

Började dagen med att jag skulle ut och köra Lindus, selade på och for ut när jag kommer ca 50 m i från huset tittar jag ner på ena däcket och upptäcker att det är platt =S *suck* vart till att vända hem, sela av och på med sadel i stället.
Vart ett bra träningspass iaf men men måtligt less....

Körde ner fåårrden till farsan då jag hoppas att han kan gör hjärt lung räddning på batteriet så jag slipper köpa ett nytt, ska väl snart göra oss av med fåårrden =( känns lite onödigt att köpa ett nytt batteri då om pappa kan lyckas skrämma liv i det  igen =)
Vi får se imorron hur det har gått så vi ska hämta bilen då.

Blev en tur till Valbo efter det och inhandlade lite nytt till huset, alltid kul att uppdatera hemmet lite.

Pojkarna fick sej nya grimmor dom oxå =)

Nää dax att slänga sej i sängen kanske och få sej några timmars sömn, ska på utbildning imorron i stan ska vara där kl 9, är ju lite att fixa på morronen innan jag kan åka iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0