Sanering

Var och lämnade Olliver till mormor Lena idag på fm. tänkte först bara hälsa på, men igår när jag pratade med henne så sa hon -han sover väl över!, det var ju så länge sen =)
Ja så då var det bara att lämna ifrån sej lill prinsen då =)

Tog en tur på Dante när jag kom hem, blev lite trav idag =)Dante var riktigt nöjd han.
Sen har jag sanerat hela nedervåningen så nu luktar och ser det fräscht ut.
Så skönt behövdes en riktigt grovstädning.
Nu är det bara vårat sovrum kvar men det tar jag en annan dag orkar inte börja gräva i klädhögen som ligger på golvet...

Ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, helt ensam hemma och det mesta jag tänkt gjort är klart.
Kanske ta en långpromis med hundarna men det får bli lite senare...
Finns väl alltid nått att göra om man vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0