badhus och tappskor

Är det nån som jävlas med mej eller vad är det frågan om....imorron kommer hovis och ska sko hästarna, då tyckte Lindus tydligen att han skulle hjälpa henne i dag, då han kom in med enbart 3 skor idag *suck* så typiskt.
Och jag tänker inte slå på han en sko imorron och jag har en princip som jag har hållt sten hårt på i alla dessa hår jag har haft hästarna och det är att INGEN av mina hästar går ut i hagen utan en sko.
Men imorron lär jag bryta den principen, men det gör jag enbart pga av att det är så pass mycket snö ute nu så han sliter inte sönder hoven men det är ju för jävla irriternade.
Naturligtvis har han ju speciall sko där och jag har inga nya såna hemma och vi hittade inte den gammla...
Men men finns nån gammal speciall sko hemma så det löser sej iaf men det är grymt irriterande som sagt.

Inge var med ut på åker och letade sko han oxå, så skulle han följa med Johan längre ner i hagen då Johan upptäckte att tråden var av på ett ställe, men stackars Inge drunknade nästan i snön, var så mycket snö längre ner så Hela hunden försvann under snön när han studsade så han fick nästan lite panik.
Men han studsade upp en liten stig han kunde stå på och orientera sej så det gick bra =)

Har varit på fjärran höjder idag med Olliver =) och han  tyckte det var super kul och vara där och bada.
Han är ju som en liten fisk, inte ett dugg rädd för vattnet då stoppade han även huvudet under vattnet några gånger men det bryr han sej inte om.
Hade med kameran för vi tänkte knäppa lite kort men den låg ju kvar i skåpet =(
Åkte även vattenrutschkana med Olliver det tyckte han var skit kul =)
Efter badet så har han gått runt och tjatat om att bada igen =)


Spelar nog inte så stor roll vad han gör bara det finns vatten med i bilden så tycker han att det är kul.

Även att han går mer nu än vad han kryper =) han är ju så söt när han stapplar runt på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0